Etikete Ait Yazılar

anal sex resimleri

3879 okunma Kuzenim kaşınıyordu acımadım

Kuzenim kaşınıyordu acımadım

slm ben hakan ben normalde ankarada oturuyorum ama yaz tatilinde istanbula teyzemlere ziyarete gitmiştik ben 19 yaşındayım benim teyzemin bir kızı var 22 yaşında üniversite öğrencisi balık etli 170 boylarında birisi biz ailecek geziye çıkmıştık baya gezdikten sonra o yoruldu eve gitmek istedi bende ona eşlik etmek için onunla gittim otobüs bekliyorduk ve bit otobüs […]

3756 okunma eşimin arkadaşının amını yardım

eşimin arkadaşının amını yardım

Ben Sedat. 46 yaşındayım.Kumral uzun boylu yakışıklı biriyim. Eşimse 42 yaşında bembeyaz tenli harika vücutlu biri. İyi bir işim var, gelir düzeyim de oldukça yüksek. Oğlumuz ilköğretimi bitirince onu yurtdışında okutmaya karar verdik. Uzun arayışlardan sonra İngilterede bir okula yerleştirdik. Eşimle hiçbir sorunumuz yok. Birbirimizi de deliler gibi seviyoruz. Yatakta da sınır tanımayız. Her şeyi […]

3012 okunma Baldızımı Götten Siktim

Baldızımı Götten Siktim

İSTANBUL EVDE MASAJ YAPAN MASÖZ Anlatacağim olay tamamen gercektir ve cok yenidir okuyunca anlarsınız neyse ben izmirde bir sirketin yoneticiligini yapiyorum mesai arkadaslarimizla balık tutmaya gitmeye karar verdik 24 nisan 2021 tarihinde eski focada ingiliz burnu denilen yere gittik herkes oltasını attı birer bira faslı derken biraz zaman gecti herkes oltasını sıra seklinde 15 / […]

6814 okunma Kızımla gece sefası

Kızımla gece sefası

Ben Tekin 37 yaşındayım, Antalya’ya geçen yıl sonbaharda taşındık. Biz taşındığımızda sıcaklar sona erdiğinden klima almadık. Komşularımız yazın çok sıcak olduğunu klimasız duramayacağımızı söylediler. Kışın bile havalar çok güzel geçti elektrikli ısıtıcı ile idare ettik. İlkbahar ayları ile sıcaklar birden bastırdı. Şimdiden böyle sıcaksa yazın nasıl olacak diye düşünmeye başladım.  Zaman geçmiş temmuz ayı gelmişti. […]

3066 okunma eşimin arkadaşının amını yardım

eşimin arkadaşının amını yardım

2444 okunma Baldızımı Götten Siktim

Baldızımı Götten Siktim

Anlatacağim olay tamamen gercektir ve cok yenidir okuyunca anlarsınız neyse ben izmirde bir sirketin yoneticiligini yapiyorum mesai arkadaslarimizla balık tutmaya gitmeye karar verdik 24 nisan 2021 tarihinde eski focada ingiliz burnu denilen yere gittik herkes oltasını attı birer bira faslı derken biraz zaman gecti herkes oltasını sıra seklinde 15 / 20 şer metre aralıklarla attılar […]